loading...

میزبانی وب سرور پارسه

بلاگ اختصاصی شرکت میزبانی وب سرور پارسه

بازدید : 1522
سه شنبه 5 اسفند 1398 زمان : 17:43

در تیم سرور پارسه مجموعه‌‌‌ای جامع از هر آنچه که یک نشان تجاری جهت متمایز شدن نیاز دارد ارایه می‌گردد. طراحی و ساخت لوگو در گروه مجرب ما به روشی کاملا حرفه‌‌‌ای انجام می‌پذیرد. ما بر این اعتقادیم که خلق نماد بصری برند ضرورت یک دید استراتژیک و علمی‌است. در ادامه با سایت سرور پارسه همراه باشید.

طراحی و ساخت نمادی بر مبنای اصول نشان تجاری

در تیم ما همگی طرح از دیدگاه مقررات برندسازی تحلیل شده و توسط طراحان ارشد سرور پارسه ایده پردازی و طراحی می‌شود. مشتریان ما برندهای تجاری هستند که به اهمیت تصویر لوگو پی پرده اند و به همراه ارتقا یافتن جایگاه برندشان و تحول بصری آن در ذهن مخاطبان هدفش می‌باشند.

طراحی لوگو اصولی چرا؟

لوگوی و آرم اصولی و ویژه به یاد می‌ماند و به سرعت به خطر سپرده می‌شود. تولید محصولات متمایز و مرغوب، موضع گیری در بازار آنلاین، برنامه‌های مارکتینگ و تجارت الکترونیک، توزیع مناسب و … همه و همه جهت برآورده شدن فقط یک موضوع در تلاشند. آن هم تثبیت برند تجاری در ذهن مشتریان هدف. عدم نام عالی برای برند و نماد دیداری قدرتمند، می‌تواند فضا را به نفع رقبای برند تغییر داده و برند را متحمل قیمت‌های سنگین بازاریابی کند.

بی شک در دنیای شلوغ و گسترده تبلیغات امروز، ایجاد تمایز و تفاوت برای برند و لوگو سازی همان اصل موفقیت است. پس راه‌های ایجاد تفاوت در برند سازی بدون توجه به جوهره برند، ویژگی‌های مشخصه برند، رقبای برند، کاربران برند و … عملا شکست خورده است. ما برای طراحی و راه اندازی نشان تجاری این عناوین را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انواع مختلف طراحی آرم و لوگو

مونوگرام، پیکتوگرام و لوگوتایپ

طراحی آرم و لوگو بر اساس عامل اصلی شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می‌گردد.

دسته اول: نشان تجاری تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می‌باشد. این طرح از لوگو به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود. همچون حرف M در لوگو مک دونالد .

دسته دوم: نشان تجاری نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متفاوت فونت‌های مشخص، اما کاملا ساده و جذاب ایده پردازی می‌گردد.

دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم به وجود می‌آید که نوع سوم قطعاًکارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. نام تجاری جهت به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.

چگونه با تولید محتوا برند سازی کنیم ؟
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید کننده امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 30464
  • کدهای اختصاصی