در تیم سرور پارسه مجموعهای جامع از هر آنچه که یک نشان تجاری جهت متمایز شدن نیاز دارد ارایه میگردد. طراحی و ساخت لوگو در گروه مجرب ما به روشی کاملا حرفهای انجام میپذیرد. ما بر این اعتقادیم که خلق نماد بصری برند ضرورت یک دید استراتژیک و علمیاست. در ادامه با سایت سرور پارسه همراه باشید.
طراحی و ساخت نمادی بر مبنای اصول نشان تجاری
در تیم ما همگی طرح از دیدگاه مقررات برندسازی تحلیل شده و توسط طراحان ارشد سرور پارسه ایده پردازی و طراحی میشود. مشتریان ما برندهای تجاری هستند که به اهمیت تصویر لوگو پی پرده اند و به همراه ارتقا یافتن جایگاه برندشان و تحول بصری آن در ذهن مخاطبان هدفش میباشند.
طراحی لوگو اصولی چرا؟
لوگوی و آرم اصولی و ویژه به یاد میماند و به سرعت به خطر سپرده میشود. تولید محصولات متمایز و مرغوب، موضع گیری در بازار آنلاین، برنامههای مارکتینگ و تجارت الکترونیک، توزیع مناسب و … همه و همه جهت برآورده شدن فقط یک موضوع در تلاشند. آن هم تثبیت برند تجاری در ذهن مشتریان هدف. عدم نام عالی برای برند و نماد دیداری قدرتمند، میتواند فضا را به نفع رقبای برند تغییر داده و برند را متحمل قیمتهای سنگین بازاریابی کند.
بی شک در دنیای شلوغ و گسترده تبلیغات امروز، ایجاد تمایز و تفاوت برای برند و لوگو سازی همان اصل موفقیت است. پس راههای ایجاد تفاوت در برند سازی بدون توجه به جوهره برند، ویژگیهای مشخصه برند، رقبای برند، کاربران برند و … عملا شکست خورده است. ما برای طراحی و راه اندازی نشان تجاری این عناوین را به دقت مورد بررسی قرار میدهیم.
انواع مختلف طراحی آرم و لوگو
طراحی آرم و لوگو بر اساس عامل اصلی شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا میگردد.
دسته اول: نشان تجاری تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام میباشد. این طرح از لوگو به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود. همچون حرف M در لوگو مک دونالد .
دسته دوم: نشان تجاری نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متفاوت فونتهای مشخص، اما کاملا ساده و جذاب ایده پردازی میگردد.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم به وجود میآید که نوع سوم قطعاًکارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. نام تجاری جهت به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.